Tiina - Sillä Silmukalla

Minä olen Tiina, 40+ äiti ja kädentaitaja, haaveilija ja villasukkien rakastaja. Neulon, leivon, virkkaan ja kehrään sekä teen kaikkea muuta mukavaa kädentaitoihin liittyen. Itsetehden, innostuen, onnistuen, pää pilvissä haaveillen ja jalat tukevasti maassa.

9.1.2017

Villapaita

Oikein hyvää tätä vuotta. Uusi vuosi ja uusi mahdollisuus.

Olen viettänyt pari viikkoa lomaa ajattelmatta blogia ollenkaan.
Oikeastaan olen elänyt isossa murrosvaiheessa ja mielessä on pyörinyt kysymyksiä.
Onko aika luopua vai pitäisikö sittenkin jatkaa?
Onko blogin päivittäminen pakkopullaa?
Voinko luopua tästä, jota olen pitänyt vuosikymmenen?
Mitä hittoa mä teen?

Lopulta mieli selveni ja tunteet blogia kohtaan lämpeni, ainakin vähän.
Nyt edetään uudella moodilla ja tehdään silleen, että on kivaa, eikä stressi.
eli rauhallista ja verkkaista päivitystahtia on tiedossa täällä.
Toki Instagram päivittyy tiheämmin, tule piipahtamaan.

~~~~~~~~

Joulun välipäivinä valmistui tämä lämpöistäkin lämpöisempi villapaita. Ihan itse neulottu ja ihana. 

Neulontaa minä olenkin viimeaikoina tehnyt oikein urakalla ja hyvä niin.
Hankin tätä lankaa joskus aiemmin yksiin tumppuihin ja ihastuin.
Lisäksi superwash käsittely tekee 100% villalangasta pehmeän, eikä se juurikaan kutita.
Oikein hyvä juttu myös villapaitaan.

villapaita, diy, novitan ohje, villa&vispilä, itse neulottu, käsin tehty

Malli: Novita, villatakin ohjeesta muutettu.
Lanka: Drops karisma, 100% villa superwash. n.500g
fiilis: paras tämän talven paita.

~
Voi hyvin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun kivoista viesteistä.